Verkoop styling

Verkoopstyling is een term veelal gebruikt in de woningmarkt. Het is een vak dat groot is geworden in Amerika, waarbij huizen door style adviseurs gestyled worden t.b.v. de verkoop. Een aantrekkelijk ingerichte woning met leuke meubels en een fijne sfeer verkoopt nu eenmaal beter dan een kaal huis of een huis met oude meubels en een gedateerde aankleding qua woningaccessoires.

Ceka Nederland verzorgt verkoopstyling voor kantoren, als onderdeel van kantooradvies en ontwerp. Een kantoor is namelijk meer dan alleen een functionele werkplek waar mens en machine taken uitvoeren. Het vertegenwoordigd ook w bedrijf, uw merk. Daarnaast weten wij uit ervaring dat wanneer een kantoor een bepaalde uitstraling heeft, zeg maar een identiteit een branding, dit ook uitstraalt naar medewerkers en bezoekers. Kijk maar eens naar de kantoren van Google en Apple. Deze kantoren stralen techniek en creativiteit uit. Heel anders dan de strakke inrichting van de regionale Rabobank waar alles rust regelmaat en ritme uitstraalt.

Verkoopstyling is dus wat anders dan interieurontwerp. Interieurontwerp is overkoepelend. Bij interieurontwerp kijken we naar veel meer dan alleen styling. We kijken dan ook naar functionele zaken, wie doet wat waar. Ceka Nederland lijkt ook naar het ergonomisch werken om te bepalen welk kantoormeubilair van belang is het hoe de kantoorinrichting er uiteindelijk uit komt te zien.

Gelukkig voor u is Ceka Nederland de partner voor bedrijven in de, zorg, onderwijs en interieurprojecten. Van interieurontwerp tot turnkey projectopleveringen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *